مجموعه آسیا پاسارگاد خاورمیانه با تکیه بر دو دهه تجربه در زمینه برگزاری نمایشگاه ها ، همایش ها ، کنفرانس های علمی و آموزشی و رزومه ۱۰ ساله برگزاری نمایشگاه بین المللی قیر ، آسفالت ، سیمان و بتن ، عایق ها ، تجهیزات و صنایع وابسته بر این آمده است تا با بهره گیری از تیم فوق حرفه ای خود اقدام به برگزاری هر چه هدفمند نمایشگاه های تحت عنوان برگزاری خود نماید .
بدینوسیله با تکیه بر دانش فنی و اجرایی ، بهره گیری از تیم جوان و هوشمند ، استفاده از کانال های ارتباطی بین المللی و .. در نظر دارد تا نمایشگاه های خود را با حضور هیئت های تجاری خارجی هرچه با شکوه تر از قبل برپا نماید .
تیم آسیا پاسارگاد خاورمیانه با رعایت منشور اخلاقی سازمانی خود ، تلاش بر آن دارد با مشارکت و حمایت فعالان اقتصادی داخلی و خارجی ، کارنامه مشترک دیگری در عرصه نمایشگاهی به ثبت برساند .
منشور اخلاقی شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه :
ما پرسنل شرکت آسیا پاسارگاد خاورمیانه ، با ایمان به اراده خداوند متعال و درجهت کسب رضای حق تعالی و حفظ منافع عمومی و خدمتگذاری به شهروندان، خود را متعهد به رعایت اصول این منشور می دانیم :
- پایبندی به شئونات اسلامی و ارزشهای منبعث از انقلاب اسلامی ایران و انجام تکالیف دینی خصوصاً امر به معروف و نهی از منکر
- رعایت نظم ، آراستگی ، وقت شناسی ، مسئولیت پذیری ، ادب و نزاکت، عدالت و انصاف
- ارائه مشاوره صحیح و رعایت حق الناس در زمان واگذاری خدمات و محصولات به مخاطبین
- پایبندی به کلیه امور عقد شده در قرارداد ها و پیاده سازی نیاز مشتری و مخاطبین
- اعتقاد به مشارکت پذیری ، کارجمعی ، انسجام سازمانی، رعایت وجدان کاری و عبادت تلقی کردن کار
- تکریم ارباب رجوع و حفظ شخصیت و احترام آنان و تلاش در جهت ارائه خدمت صادقانه و پاسخگویی شفاف و دقیق، به موقع و بی منت به مراجعان
- شناخت قلمرو اختیارات و مسئولیت خود و همکارانی که ارتباط مستقیم کاری با وی دارند و همچنین داشتن آگاهی و اطلاع از قوانین و مقررات در جهت انجام امور به نحو مطلوب
- اندیشه ورزی ، تعامل و همکاری با دیگر کارکنان ، خلاقیت و ابتکار در امور و جستجو برای دستیابی و معرفی ارزشهای نوین برای ارائه خدمات مناسب و ارتقاء سطح علم و دانش مرتبط با شرح وظیفه
- رعایت قوانین و مقررات و صیانت از بیت المال و پرهیز از اسراف و تبذیر
- بهره گیری از پیشنهادات و اتخاذ راهکارهای مناسب در جهت ارتقاء و بهبود امور
- توجه به الزامات خط مشی کیفیت بمنظور تحقق اهداف و برنامه های جامع کاربردی شرکت
- راهنمایی و ارائه اطلاعات لازم به همکاران در جهت انجام خدمات بهتر و تسریع در اجرای امور