ثبت نام در نمایشگاه بین المللی قیر، آسفالت ، عایق ها ، سیمان ، بتن تکنولوژی های ساخت و ماشین آلات وابسته ، به دو صورت سنتی( تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن ) و به صورت اینترنتی می باشد، کلیه علاقمندان به حضور در نمایشگاه می بایست نسبت به انجام کامل مراحل زیر (در صورت تایید پیش ثبت نام) اقدام نمایند.
پیش ثبت نام:
* ثبت نام اولیه متقاضیان محترم تنها به عنوان شناسایی شرکت ها و یا اشخاص متقاضی و برآورد میزان درخواست متقاضیان می باشد و به هیچ عنوان به معنی ثبت نام قطعی متقاضیان محترم نیست و هیچگونه تعهدی را برای ستاد برگزاری جهت حضور متقاضیان ایجاد نخواهد کرد و حق پذیرش و یا عدم پذیرش شرکت ها برای دبیرخانه محفوظ است.
* ارائه اطلاعات کامل متقاضیان و اظهار دقیق زمینه فعالیت از جمله مواردی است که می بایست متقاضیان در هنگام پیش ثبت نام در تعیین و اعلام آن دقت فرمایند. از این رو، پیش ثبت نام بر اساس خود اظهاری شرکت ها و اخذ تقاضای ریالی و ارزی از متقاضیان انجام خواهد شد. اطلاعات دریافت شده بعد از پایان پیش ثبت نام ارزیابی و صحت سنجی می گردند.
* تمامی متقاضیان نمایشگاه جهت شروع ثبت نام می بایست در سایت عضو شوند. جهت عضویت در سایت باید نوع عضویت خود را مشخص نمایید، عضویت به دو صورت حقیقی یا حقوقی می باشد در هر یک از دو بخش می بایست اطلاعات مورد نظر تکمیل گردد.
راهنمای ثبت نام در سامانه:
1. برروی لینک ثبت نام آنلاین کلیک کنید.
2. در کادرمقابل وارد قسمت عضویت شوید(در صورتی که از قبل ثبت نام نموده اید وارد بخش ورود شوید).
سپس مشخصات مورد نظر را وارد نمایید و سپس کادر آبی رنگ عضویت را کلیک نمایید. (مراحل A-B-C در تصویر)
3. در کادر مقابل شماره تلفن را وارد نمایید تا پیامک برای شما ارسال شود. سپس وارد شوید. (مراحل A-B در تصویر)
4. در مرحله بعد میتوانید پسوورد خود را انتخاب کنید. تا پس از ثبت نام نهایی جهت ورود با پسورد خود وارد شوید.
در صفحه ای که باز میشود گزینه اطلاعات شرکت را کلیک کنید.
5. کادرهای خالی را تکمیل نمایید (گاهی ممکن است error زبان کیبورد یا شناسه ملی یا کد ملی مواجه شوید آنها را بازبینی نمایید.) سپس ثبت موقت را کلیک نمایید. (مراحل A-B در تصویر)
6. در مرحله بعدی مشخصات مدیر عامل شرکت را وارد نمایید سپس ثبت موقت را کلیک نمایید. (مراحل A-B در تصویر)
7.مرحله بعد اطلاعات تماس می باشد پس از تکمیل آن مجدد ثبت موقت را کلیک نمایید. (مراحل A-B در تصویر)
8.مرحله بعد آپلود مدارک می باشد. برروی فلش کلیک کنید و در کادری که باز می شود روی فلش آبی کلیک کنید صفحه کامپیوتر یا گوشی را باز میکند تا مدرک مورد نظر را از روی آنها آپلود نمایید. سپس ثبت موقت را کلیک نمایید. (مراحل A-B-C در تصویر)
نکته : روی فایل آپلود شده باید خط سبز مشاهده کنید اگر این خط قرمز باشد حجم فایل شما زیاد است و فایل مورد نظر آپلود نخواهد شد و مدارک شما کامل نخواهد بود.
9. در صفحه جدید صحت اطلاعات را در کادر روبرو تایید و ثبت نهایی کنید. (مراحل A-B در تصویر)
10. مرحله بعد مربوط به مشخصات کتیبه می باشد. نام کتیبه باید همان نامی باشد که برروی سردر غرفه شما خواهد بود . ثبت موقت را کلیک نمایید. (مراحل A-B در تصویر)
11. سفارش غرفه و خدمات: پس از تائید مدارک از طرف ستاد برگزاری مرحله سفارش غرفه و خدمات فعال میگردد که در این مرحله شما می بایست نوع درخواست خود را انتخاب کرده و مراحل ثبت نام را گام به گام پیش رفته و گزینه های مربوطه را تکمیل نمایند در این مرحله سه نوع درخواست به شرح زیر می باشد:
درخواست ریالی: این نوع درخواست مربوط به شرکتهای تولیدکننده، مهندسین مشاور یا پیمانکار میباشد که دارای پروانه بهره برداری و یا گرید پیمانکاری می باشند و ثبت نام ریالی آنها از طرف ستاد مورد تایید قرار گرفته است.
درخواست ارزی: این نوع درخواست مربوط به شرکتهای خارجی و نمایندگی های شرکتهای خارجی و یا شرکتهایی که دارای برند خارجی می باشند.
درخواست ارزی- ریالی: این نوع درخواست مربوط به شرکتهایی می باشد که بنا به تشخیص کارشناس ستاد برگزاری هم تولیدکننده داخلی و هم نماینده شرکت خارجی می باشند و یا تولید تحت لیسانس یک برند خارجی دارند.
در این مرحله ، نوع غرفه خودساز یا پیش ساخته را انتخاب نمایید سپس متراژ غرفه را براساس فضای باز یا داخل بنا بر ارزی یا ریالی بودن آن وارد نمایید. در حالت کلی دو کادر از این قسمت باید تکمیل گردد. سپس ثبت موقت.
12. مرحله بعد وارد کردن مشخصات مورد نیاز برای چاپ در کتاب نمایشگاه می باشد که باید بسیار با دقت انجام شود. ثبت موقت را کلیک نمایید. (مراحل A-B در تصویر)
13. مرحله بعد وارد کردن گروه کالایی می باشد سپس ثبت موقت. (مراحل A-B در تصویر)
14. پس از آن در کادرهای روبرو مشخصات نماینده تام الاختیار را وارد و سپس ثبت موقت. (مراحل A-B در تصویر)
15. مرحله بعد شبکه های اجتماعی است جهت تبادل اطلاعات و تبلیغات شما با ستاد برگزاری می باشد . پس از تکمیل آن ثبت موقت را کلیک نمایید. (مراحل A-B در تصویر)
16. در مرحله بعد میتوانید بار دیگر اطلاعات وارد شده را مشاهده نمایید تا از صحت آن اطمینان حاصل نمایید و در نهایت ثبت نهایی را وارد نمایید. (مراحل A-B در تصویر)
نکات مهم و یادآوری
نکته 1 - پس از پایان عملیات پیش ثبت نام (از تاریخی که متعاقبا بر روی سایت اعلام خواهد شد)، ستاد برگزاری ضمن بررسی تقاضاهای دریافتی و بر اساس دو پارامتر مرتبط بودن زمینه فعالیت متقاضی با موضوع نمایشگاه و زمان انجام پیش ثبت نام نسبت به شروع عملیات فعالسازی شرکت ها اقدام خواهد نمود.
نکته 2 - ارسال مدارک پیش ثبت نام: زمانیکه وارد صفحه شخصی خود شدید اولین مرحله که ارسال مدارک پیش ثبت نام می باشد برای شما فعال شده است باتوجه به نوع عضویت مدارک خود را ارسال نمایید.
نکته 3 -در صورتیکه به صورت شخص حقیقی عضو شده اید می بایست اسکن کارت ملی مدیرعامل و پروانه بهره برداری و همچنین صفحه آخر فرم قوانین و مقررات را مهر و امضا کرده و ارسال نمایید.
نکته 4 -در صورتیکه به صورت شخص حقوقی عضو شده اید می بایست اسکن کارت اقتصادی (گواهی ارزش افزوده و یا روزنامه رسمی شرکت) و برداری و همچنین صفحه آخر فرم قوانین و مقررات را مهر و امضا کرده و ارسال نمایید.
نکته 5 -مهندسین مشاور و پیمانکاران میتوانند به جای پروانه بهره برداری نسبت به ارسال تصویر رتبه بندی معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری (سازمان مدیریت و برنامه ریزی سابق ) اقدام نمایند.
نکته 6 -شرکت هایی که قصد تبلیغ و معرفی کالا و محصول خارجی در غرفه خود دارند، می بایست بر روی سربرگ شرکت نامه ای مبنی بر ارزی بودن ثبت نام با ذکر نام کشور مبدا محصول ارسال بفرمایند.
نکته 7 -ارائه اصل کاتالوگ به ستاد برگزاری همزمان با ارسال مدارک پیش ثبت نام برای تمامی شرکت ها (به جز شرکت های نماینده خارجی) الزامی است.
نکته 8 -پس از ارسال مدارک از طرف شما ، میبایست منتظر تائید مدارک ارسالی از سوی ستاد برگزاری نمایشگاه باشید.
نکته 9 -در صورتیکه مدارک شما مشکلی نداشته باشد تائیدیه دریافت مدارک بصورت پیامک برای شما ارسال می گردد و در صورت مشکل داشتن مدارک ، پیامکی مبنی بر عدم تائید مدارک ارسال می گردد و علت عدم تایید در متن ایمیل اعلام میشود که متناسب با آن میبایست نسبت به رفع مشکل مدارک اقدام نمایید.