تجهیزات نمایشگاهی


 

اجاره تجهیزات نمایشگاهی

با اجاره تجهیزات یا وسایل نمایشگاهی متفاوت، حرفه‌ای و قیمت تجهیزات نمایشگاهی مناسب، برنامه‌ی نمایشگاهی خود را به یک تجربه‌ی بی‌نظیر و فراموش‌نشدنی تبدیل کنید.

 

 

 

برگزاری نمایشگاه کار مشکلی است که تنها با برنامه ریزی دقیق و همکاری محقق می شود. برای اینکه بتوانید یک غرفه عالی در نمایشگاه داشته باشید و به بهترین شکل به تبلیغات برند خود بپردازید لازم است ابتدا براساس هدف خود از برگزاری نمایشگاه نیازهایتان را شناسایی کنید.
تجهیزات مورد استفاده در نمایشگاه قدم اول برای برنامه ریزی و شرکت در نمایشگاه است. اینکه چه وسایلی را احتیاج دارید و از این وسایل به چه صورتی می توانید استفاده کنید از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

چرا اجاره وسایل نمایشگاهی بهتر است؟

 

بسیاری از وسایل و تجهیزات مورد استفاده در نمایشگاه ها و به خصوص برای غرفه سازی از قیمت بالایی برخوردار هستند و شما بعد از استفاده از آنها باید دغدغه‌ی نگهداری و هزینه تعمیرات آن‌هارا نیز داشته باشید، بنابراین پیشنهاد می شود از امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده کنید چرا که بعد از استفاده دیگر نیازی به نگهداری و پرداخت هزینه بیشتر ندارید و همینطور می‌توانید همیشه به جدیدترین تجهیزات دسترسی داشته باشید

 

برای اجاره باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

 

مراکز زیادی هستند که به اجاره تجهیزات مورد نیاز در نمایشگاه می پردازند، اما برای انتخاب آن ها دقت کنید چون سالم بودن وسایل و کیفیت خدمات ارائه شده مرکز انتخابی شما از اهمیت بالایی برخوردار است. برای اجاره تجهیزات از هر شرکتی باید به چند نکته توجه کنید مثل تیم فنی، سالم بودن تجهیزات، خدمات پس از اجاره، قیمت و ….

 

چرا آسیا پاسارگاد ؟

 

با توجه به تجربه سالیان زیاد برگزاری نمایشگاه و آشنایی کامل با آن ، کارشناسان ما میتوانند بهترین مشاوره قبل از تهیه تجهیزات را به شرکت کنندگان ارائه دهند .

تیم اجرایی نمایشگاه در تمام روزهای ساخت و اجرا در محل حضور دارند ، در نتیجه  شما همیشه و بدون دغدغه به کارشناسان ما دسترسی دارید .

یکی از مهم ترین مزیت های اجاره وسایل و تجهیزات نمایشگاهی و تجهیزات از ما برخورداری از تجربه چندین ساله کارشناسان خبره و دلسوز ماست که در همه مراحل اعم از انتخاب، ارسال و نصب تجهیزات در کنار شما بوده و برای هرچه بهتر شدن  نمایشگاه شما را کمک و همراهی می کنند.
 


روند سفارش 

 

شرکت کنندگان محترم  می توانند بعد از مشاهده تجهیزات و خدمات نمایشگاهی موجود، لیست اقلام مورد نیاز خود را از طریق تکمیل فرم مربوطه به کارشناسان  ارائه کنند و درصورت نیاز، تعرفه و پیش فاکتور دریافت کنند. همچنین درصورت نیاز به توضیحات بیشتر درمورد تجهیزات مختلف، سوالات را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

( لازم به ذکر است که شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز از طریق پیام رسان ها (واتس اپ) لیست مورد نیاز خود را به شماره های همراه درج شده ارسال نمایید تا در اسرع وقت اطلاعات مورد نیاز شما از همین طریق برای شما ارسال شود. )

بعد از انتخاب و ارائه لیست اقلام، هزینه نهایی اعلام و درصوت نیاز پیش فاکتور صادر می گردد. در صورت مورد تایید بودن پیش فاکتور توسط اجاره کننده محترم، اقلام نمایشگاهی مورد نیاز شما برای تاریخ مورد نظر به نام شخص/شرکت شما رزرو می گردد و در تاریخ مقرر (معمولا روز قبل از شروع مراسم) در محل رویداد شما مستقر می گردند و بعد از اتمام رویداد توسط تیم اجرایی از محل رویداد جمع آوری می گردند.

برای کمک به بهبود خدمات رسانی  و کاهش دغدغه شما عزیزان حتما تجهیزات مورد نیاز برای غرفه را از چند روز قبل رزرو کنید


 

 

لیست تجهیزات

 

  • مبل و نیم ست نمایشگاهی 

  • سازه های تبلیغاتی مثل کانتر ، استند ، ویترین شیشه ای ، جاکاتالوگی و غیره

  • میز و صندلی در انواع مدیریتی ، CIP ، صندلی کانتر و غیره 

  • اقلام پذیرایی و تسهیلات شامل چای ساز، یخچال ، سلط زباله ، آبسرد کن و غیره

  • تجهیزات گرمایش و سرمایش شامل انواع بخاری ، کولر پرتابل و غیره

  • نمایشگرهای نمایشگاهی ، انواع تلویزیون و مانیتور در ابعاد مختلف

  • لوازم تشریفاتی شامل فرش قرمز ، راه بند تشریفات ، استیج ، تریبون . غیره

  • استند دیجیتال ( کیوسک های تعاملی چند لمسی ) 

  • تجهیزات اداری انواع لپ تای ، تبلت، پرینتر ، مودم و غیره

  • تجهیزات صوتی

 


با توجه به ماهیت مختلف تجهیزات، اگر درمورد نحوه استفاده از برخی ملزومات ( استد های تاچ، تلویزیون های LED، تلویزیون های شهری، تجهیزات اداری، مبلمان نمایشگاهی و…) نیاز به پشتیبانی و اطلاعات بیشتر داشتید  می توانید قبل و یا در حین رویداد اطلاعات مورد نیاز را دریافت نمایید.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست کامل تجهیزات و آگاهی از هزینه ها ، با کارشناسان ما تماس بگیرید .