یکی از بهترین روش ها برای جذب ترافیک بیشتر و تبدیل کاربران به مشتری تبلیغات آنلاین است و امروزه نقش مهمی در کسب و کارها ایفا می کند.
تبلیغات در شبکههای اجتماعی
تبلیغات در شبکههای اجتماعی به دلیل نفوذ بالای این شبکهها، فرصتهای بینظیری را برای برندها به وجود آورده است. بر اساس گزارشی که در سال 2022 منتشر شده، بیش از 50 میلیون کاربر در ایران از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند. یکی از مهمترین دغدغههای برندها این است که چهطور از فضای شبکههای اجتماعی بیشترین بهره را ببرند و از این فرصت برای افزایش فروش خود استفاده کنند. به گفتهی موسسهی ایمارکتر، درآمد برندهایی که در کنار سایر انواع تبلیغات به تبلیغ در شبکههای اجتماعی نیز میپردازند، به ازای هر سفارش به طور متوسط دو برابر برندهایی است که در شبکههای اجتماعی تبلیغ نمیکنند.
در این راستا و برای بهتر دیده شدن برند شما و حضوری پر رنگ تر ، بویژه در نمایشگاه ، تیم اجرایی نمایشگاه امکان تبلیغات در صفحات مجازی و سایت خود را برای صنعتگران فراهم کرده است .
تبلیغات در صفحه اختصاصی نمایشگاه در اینستاگرام
تبلیغات در اینستاگرام نیازمند پیش زمینه هایی در مورد استفاده از اینستاگرام است که به شرح زیر می باشد.
اگر بودجهای را برای تبلیغ در شبکههای اجتماعی اختصاص دادهاید، حتما اینستاگرام را جزو گزینههای خود در نظر بگیرید. چراکه 27 درصد از کاربران شبکههای اجتماعی میگویند که محصولات و برندهای جدید را از طریق تبلیغات مییابند. از طرف دیگر، تبلیغات اینستاگرام میتواند به بیش از 1.2 میلیارد نفر یا 20 درصد از جمعیت بالای 13 سال جهان برسد. در ادامه فهرست دلایلی را مطرح میکنیم که اهمیت تبلیغ پیج در اینستاگرام را بیان میکند.
روش های تبلیغ در اینستاگرام نمایشگاه :
تبلیغ از طریق پست اختصاصی در صفحه نمایشگاه :
پست تبلیغی شما یک پست شبیه سایر پستهای اینستاگرامی است که ۱۲ ساعته، ۲۴ ساعته، ۴۸ ساعته یا دائمی نمایش داده میشود.
در صورت انتخاب این روش ، پست با محتوی مورد نظر شما ، و در ساعت انتخابی شما ، به عنوان آخرین پست پیج منتشر شود؛ پس از آن هیچ پستی تا 24 ساعت منتشر نمیشود.
مزایای انتخاب این روش :
با این روش برند شما برای کلیه مخاطبان هدف و فعالین صنعت ، به عنوان حامی نمایشگاه معرفی می شود . و به دیده شدن شما کمک شایان توجهی خواهد کرد.
تبلیغات در اینستاگرام بهازای استوری
تبلیغ بهصورت استوری (۲۴ ساعته) در پیج اختصاصی نمایشگاه نمایش داده میشود.
در صورت انتخاب این روش ، یک یا چند استوری با محتوی مورد نظر شما ، و در ساعت انتخابی شما ، در پیج منتشر شود؛ پس از آن استوری تا 12 ساعت منتشر نمیشود.
توجه داشته باشید که در این روش ، محتوی تبلیغاتی شما اهمیت زیادی دارد .
برای داشتن نتیجه بهتر ، حتما به نکات زیر توجه کنید :
تبلیغات در سایت نمایشگاه :
تبلیغات در سایت یکی از گزینههای پربازده و کمهزینه برای معرفی کسبوکار، جذب مشتری و افزایش فروش است. به همین دلیل است که صاحبان کسبوکار – چه آنلاین و چه آفلاین – به این روش روی آوردهاند.
هرقدر تبلیغات بیشتر دیده شود، شانس بیشتری برای جذب کسی که ویژگیهای او شبیه مشتری ایدئال است، بیشتر میشود؛ چه راه بیدردسری مثل تبلیغات کلیکی سراغ دارید؟
در این روش، شما برخلاف تلویزیون، تکرار و نمایش مداوم تبلیغ هیچ هزینهای برای شما ندارد؛ حتی باعث میشود نام شما در ذهن مخاطب حک شود.
روش تبلیغ در سایت نمایشگاه :
درج لوگوی شرکت در بخش حامیان نمایشگاه
درج خبر مربوط به رشد برند شما و یا نوآوری ها و دستاوردهای جدیدتان در بخش اخبار صنعت
درج نام شرکت و ادرس سایت شما در بخش پیوند های مرتبط سایت
برای کسب اطلاع بیشتر در باره نوع تبلیغات و هزینه ها ، با ما تماس بگیرید .